
Farmece pentru…frumusete!
1 februarie 2018
Nu reuses
Nu reuses
ti sa il cuceresti?
Pune-l pe jar cu niste…farmece pentru frumusete… GerovitalBeauty
Vesti bune anul are! Farmec, cel mai mare producator roman de cosmetice, incepe anul in forta si patrunde pe segmentul cosmetica decorativa (produse de machiaj) prin lansarea gamei de produse Gerovital Beauty, sub sloganul „Mai mult decat culoare”. Un brand cu traditie ce s-a axat pe partea de produse pentru ingrijire intra acum pe un segment nou.
Gama contine produse destinate fiecarei etape de machiaj, intr-o mare varietate de nuante si texturi, prezentate intr-un ambalaj elegant si rafinat dar in acelasi timp si ergonomic.
Gama de cosmetica decorativa a fost dezvoltata pe baza ingredientelor active, printre care acidul hialuronic, pudra de diamant sau Vitamina E, cu beneficii recunoscute precum hidratare, protectie, rezistenta indelungata si matifiere.
Pentru machiajul tenului sunt disponibile urmatoarele produse: anticearcan soft focus (o singura nuanta), pudra compacta (trei nuante – deschis, mediu, inchis), fard de obraz (roz, piersica, maron) si pudra iluminatoare.
Din categoria produselor de machiaj pentru ochi fac parte: mascara (Supreme Lash – pentru volum si alungire si Devilash – densitate, volum, curbare), creion dermatograf (visiniu, maron, gri si negru), palete fard ochi (Nude, Rose si Smokey) precum si un Kit pentru sprancene.
Pentru buze gasim urmatoarele produse: ruj cremos cu acid hialuronic – Criminal Lipstick (disponibil in 18 nuante), ruj lichid cu rezistență îndelungată 8h (5 nuante), ruj mat cu acid hialuronic – Velvet Lipstick (disponibil in 7 nuante) si balsamul de buze.
Gama este completata cu produse pentru unghii: UV Top Coat, Matt Top Coat si lac pentru unghii Magic Gel Effect (disponibil in 20 de nuante).
Produsele pot fi gasite in magazinele de brand Gerovital si Farmec (www.farmec.ro/magazine.html) precum si online (www.farmec.ro/produse/criterii-610-gerovital-beauty/1.html).
„Pentru Farmec, 2018 a început cu o premieră deosebit de importantă: intrarea strategică pe un segment complet nou pentru noi – cosmetica decorativă. Pătrundem pe un sector în plină evoluţie şi expansiune, caracterizat de o creştere a vânzărilor produselor de machiaj şi un interes tot mai accentuat din partea consumatoarelor, în special în rândul tinerelor. Astfel, în următorii ani se preconizează o creştere cu circa 4% a pieţei produselor de cosmetică decorativă. Suntem siguri că linia Gerovital Beauty ne va reprezenta excelent pe acest segment şi se va bucura de aceeaşi primire ca toate produsele noi marca Gerovital. În elaborarea primei game de machiaj din portofoliul Gerovital am investit extrem de multe resurse şi know-how pe care îl deţinem în zona de îngrijire performantă a tenului, astfel încât să păstrăm aceleaşi standarde de calitate şi eficienţă ale brand-ului Gerovital. În funcţie de noile trenduri şi de preferinţele românilor, pe parcursul anului vom extinde şi dezvolta gama cu noi produse, dar vom lansa şi colecţii sezoniere sau tematice”, a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec.
Trebuie sa recunosc, asteptam de mult aceasta miscare strategica a Farmec. Nu am incercat produsele dar abia astept sa o fac. Asa cum spuneam intr-un articol mai vechi (www.tolia.ro/despre-frumusete-si-farmece/) am mare incredere in produsele Farmec. Le folosesc cu placere si sunt convinsa ca si cele din gama pentru machiaj, la fel ca toate celelalte, au o calitate exceptionala.
Si nu uitati: frumusetea trece…farmecul ramane!

Inapoi
Privire de ciocolata!

Inainte
Creme hidratante sub 50 de lei
S-ar putea sa iti mai placa

Gala caritabilă „Împreună pentru viață”
22 noiembrie 2019
Culoarea anului 2019 – Living coral
9 ianuarie 2019